Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (15) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (6) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (236) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (14) Menu Mudah (10) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (17) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (2) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Sunyi..rindu....

Errmmm...hari ni sue duduk umah sorang jer..cik abe sue pergi kursus..Pagi lagi dia dah bertolak..So..tadi balik kerja pun tumpang kawan..Rasa lain plak..sebab biasa balik ngan cik abe...
Ni la akibatnya.......Lama sangat dah tak kena tinggal sorang2...tu la rasa lain jer..bila berjauhan ni....Pukul 7 tadi ada la cik abe call...hilang gak rasa rindu....Tapi malam ni tido sorang....takut la plak...hu..huu....
Sib baik ada tenet..leh gak merayau-rayau umah (blog) orang....Kalau tak..alamat layan perasaan la nampak gayanya..hii..hii...Betul la pepatah ada mengatakan....bila berjauhan..barulah nak rindu-rinduan (..hee..hee..macam la..lama sgt cik abe ku pegi..3 ari jer..)
Sampai rumah tadi kul 7.15 malam...perut dah lapor...sempat lagi nak masak sebab belum azan maghrib lagi....Ingat nak masak nasi jer...Tapi cam remeh jer..sebab nak makannyer sue sorang jer..Lagi pun nanti mesti membazir jer..tak termakan.....Bukak peti sejuk..stok sayur dah abih....ayam..daging dah tentu keras beku...Last-last...masak meggie goreng jer lah...senang..main campak-campak jer...simple..and nak kejar masa...hii..hii."

1 comment:

Anonymous said...

tulah...sue kena cepat-cepat dapat baby barulah hilang rasa sunyi tuh....

from cheq-sue

Sup Tulang Jangan Pandang Belakang

Kali ni up lagi menu dah basi.Dah try lama dulu.Sesekali   nak juga try resepi google..Biasa tu buat sup ala campak-campak ikut hati ja. ...