Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (212) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (15) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Monday, 23 February, 2009

Insomnia kah aku? Eeeiii..takutnya...

Sue nak kongsi rahsia ni….Sekarang ni ntah kenapa ntah. Malam jer.mata ni susah sgt nak lelap ..(rahsia ker tu?)…Pelik!....Adakah ku diserang insomnia..Oooooo..tidak mungkin. Tapi kenapa..ku susah sangat nak tido sekarang ni..Faktor usia ker?..Alamak!..tue sangat ker dah ku ni..???????..


Tak kan nak kena kira kambing kot..baru boleh lelap…eeemmmm
Nak tengok tv..bukan ada cita best pun..habis2 ni ler kerja sue…melawat blog kawan2 semua…


Sedar2 dah pukul 2…pedih mata ngadap computer..paksa gak lelap mata….Jalan terbaiknya..berzikir dalam hati….sampai la terlelap…n kadang2 tu sue buat juga solat hajat, tahajut ker.(eerrkk..kadang2..solat isyak..sesuka hati jer..melewat2kan solat isyak..hee..hee...kureng pahla ).sementara mata belum rasa nak tido lagi..Tertido…memang tertido...tapi sue tetap akan terjaga setiap jam..Kenapa sue kata macam tu..sebab sue siap bleh tgk jam lagi pukul berapa…



And..tup..tup..alarm bunyi ( alarm dah la set kul 4 pagi..)..terjaga…tapi masih cuba untuk tido sekejap ( kononnya nak dapatkan tido yg berkualiti..walaupun sekejap..sebelum bangun mandi )…Dan..biasanya..sue akan betul2 dapat lena dalam pukul 4.30 atau pukul 5 macam tu….Dapat tido..sejam or setengah jam pun ok dah....


Errrmmm..ntah la.. nasib baik lah Allah masih lagi memberi kesihatan yang baik pada diriku ini...walaupun menghadapi masalah sukar untuk tidur....






2 comments:

Ada Ayrissa said...

huhu...suatu ketika dulu kita penah alami situasi ni kak sue..
smpai kena amik ubat batuk (w'pon x batuk) utk tido tau...
huhu..mmg tensiiii gilerrr...

better kak sue g jmpa doc kot...

ibh said...

ya..betul..siksanya...

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "