Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (16) Blogger (16) Bubur (5) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (29) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (30) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (5) Kuih Muih (4) Lauk (8) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (6) Masak2 (250) Masalah (3) Me (90) Mee (3) Memories (17) Menu Diet (16) Menu Mudah (18) Minuman (10) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (2) Raya (2) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (20) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (3) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Udang (1) Video (17) Wish (10) Wishlist (6)

Lagi aku dalam kenangan





Ni la dia..asyik berangan jer...Kalau diingat kenangan dulu2..mmg akan membuat aku sentiasa tersenyum...sekolah....kawan2....semua tu memberi erti pada aku....

Kadang2 aku rindukan zaman dolu2....kalau lah ada mesin masa..teringin gak aku nak pg ke zaman dolu2....hee...heee....tapi mustahil kan.

Buat kwn2 sekolah aku dulu...dimana lah korang sekarang yer....macam mana lah life korang sekarang ni......Kalau jumpa mesti kelako kan? ye ker?..ntah la..

Eh..kawan2.!...bila kita nak jumpa hah?....Buat my best friends...lily..diah and pijah...korang tak rindu kat aku ker.......hee...heee....Aku rindu sgt kat korang tau....aku rindukan zaman masa kita bersatu dulu (ceh!..mcm poyo jer bunyinyer)......rindu zaman kegemilangan kita masa sekolah dulu...korang ingat lg ker tak?....

He..hee..kat sini aku uploadkan gambo kita dulu2.....kelakonyerrrr..Korang ingat lg tak tgk gambo ni...kelakonyer muka....hee...hee





Ni la dia best friends aku...lily..diah and pijah....masa ni ting 6 bawah, SMK Sg Besar....time ni pijah masih lg bersama2 kami...





Tak habis2 nak posing....yang paling suke posing ni dah tentu la ko ye lily...hee..hee..jangan marah ye...aku gurau jer.....

No comments:

UDANG GALAH MASAK DIRAJA

Kebetulan big boss beli udang yang segar dan saiznya agak besar. Terus teringat resepi udang diraja ni yang dah lama save dalam instagra...