Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Monday, 17 September 2007

Alhamdulillah

Hari ni dah masuk hari kelima kita berpuasa...alhamdulillah...sedar tak sedar, cepat nyer masa berlalu...
Semalam akhirnya aku dapat juga berbuka makan tempe goreng yg dah beberapa hari aku idamkan...tu pun aku dapat beli sebungkus jer(yg bungkus dlm plastik)..yg lain nampak mcm tak berkualiti jer..munggkin yg dah lamanyer kot...Aku belah2 + garam+kunyit+gula skit+jintan..pehhhh!..puas hati aku...kira buka pose semalam aku betul2 melantak makan tempe jer...suami aku? tak de dia berkenannyer kat tempe tu...
Ntah la...aku pun sebenornyer bukannyer suka makan tempe tu...tp tak tau naper puasa kali ni..aku gila sesangat teringat nak makan tempe goreng...ish!..terliur lak rasanye...
Puasa tahun ni aku tak la rasa nak pg bazar ramadhan...tak mcm dulu2..bleh kata hari2 pg bazar ramadhan...suami aku ada gak offer..tp aku tak nak lak pg tahun ni..ntah la..'mandrem' penjual2 kat bazar ramadhan tu dah tak kuat kot...

No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "