Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Thursday, 13 September 2007

First day puasa


Hari ni first day puasa...lapar tu tak la..tp mengantuknyer..mak aiii tak tahu nak kata..kejap2 asyik menguap jer..kira sangap la sepanjang hari ni...
Tapi alhamdulillah la...puasa hari ni aku langsung tak rasa lapar...walaupun pg tadi aku cuma bersahur makan separuh jer roti kaya suami aku....tapi maybe sebab aku amik Red Guara Cafe kot..yg buat aku boleh bertahan sampai petang ni....Haa..cita pasal Red Guara Cafe ni....mai sini aku nak cita...kopi ni bukan calang2 kopi..byk khasiatnyer...salah satunyer dia leh buat kita kenyang la...aku dah lama minum kopi ni...dan mmg ok sgt la....
Bulan ni aku senang skit la...sebab suami aku kata dia nak diet, tak nak makan nasi...so...senang ler keja aku...semalam dia dah siap2 beli roti ngan kaya...dia kata..senang nanti sahur makan roti cicah air kopi jer...hak..hakk..kelako gak aku dengornyer...buka puasa pun sama..tak nak mkn nasi..aku setuju saja lah..mmg tu yg aku suka pun..hee..hee...
Key la kawan2..SELAMAT BERBUKA PUASA LA YEK!..jgn gelojoh ye..hee..hee

No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "