Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (230) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (12) Menu Mudah (8) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (16) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Monday, 10 September 2007

Kenangan dolu..dolu..


Korang penah tak baca majalah ujang....Dolu..dolu..aku cukup suka baca majalah ni....part yg paling aku suka tentunya.."..Aku Hidup Dalam Blues"..dan "Blues Untuk Aku"...Layan blues siot..jangan tak caya...



Lepas tu zaman dah berubah..aku layan novel lak...kebanyakkanyer novel keluaran karangkraf la...

Ada satu novel tu..yang aku baca sampai berulang-ulang kali...layan sangat..tajuk novel tu..'DONIA'.....Tapi novel ni aku pinjam jer..tak beli pun..

Penah dulu..terlampau syok sgt pada hobi membaca novel ni....aku kira giler jg la..tak bleh langsung singgah kat MPH or POPULAR..mesti sangkut nyerlah...paling banyak pun mesti sangkut 2 buah novel.....


Dan sekarang ni...aku start balik layan novel...Skang ni aku tengah layan balik novel ' Selamat Tinggal Sayang' oleh Ma Lee Chuswan...masuk ni dah 3 kali aku baca....

Tapi tulah..nak wat camne kan...dah mmg hobi aku membaca...skang ni walaupun aku dah tak membeli lagi novel..tapi tiap2 bln aku mmg akan membeli beberapa majalah yang mmg aku tak pernah terlepas membacanya...


Tapi ok la...membaca tu kan satu budaya yang baik...


No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "