Bubur Kacang Merah




ASSALAMUALAIKUM.


Bila terasa nak makan bubuq kacang tapi kacangnya yilek 😣 maka otak kau mula ligat memikirkan apa gantinya ✌ Silalah geledah dapur anda ya 😒 Tu pun kalau kau yang jenis ada beli barang dapur..walaupun bukan semalam tapi mungkin dua tiga bulan lepas punya belian 😙😙 Hahaha...Dannn...Nah ini lah hasil geledahnya 😝😝 Apa yang nampak kelakar di situ?? Kah3 tepuk dahi sendiri 😂 Dah macam duduk oversea nun 😝 Daun pandan ku kering 😂😂😂 Cium- cium..masih okeh! Masih ada bau pandan lagi 😂😂😂 Nampaknya kat rumah ni bukan saja yang dalam pasu mati kering..dalam esbox pun kering juga. Hahaha 😂 😂 Ni dua minggu lepas punya daun kot 😝 masa buat serawa durian untuk office hubby.

Eihh!! Panjang pulak ceritanya.. Gamba next hasil kejadiannya 😊✌




Nah ni hasil kejadiannya. Alhamdulillah sedap.. Yerkk 😝😝 terpuji diri sendiri pulak 😜😜 Hahaha.. Haishh!! Tergelap la pulak rupanya.. Kalau tak mahu gelap macam tu, gunakan lah gula biasa ya ✌

Comments

gerhana luka said…
kelakar kan sue, tu mujur belian 2 ke 3 bulan lepas, aku punya stok tahun lepas punya pun ada juga yg tersimpan rapi hehehe...
sudipVSsenduk said…
kalau ada lebih, masukkan dlm plastik aiskrim dan bekukan... eemmmm dap
ibh_sue said…
Hahhaha..sama jer rupanya perangai macam aku ya Gerhana Luka
ibh_sue said…
Betul..memang plan nya macam tu lah..Tapi buat sikit ja..Habis gitu saja sudipVSsenduk. Hehehe