Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Tuesday, 13 August 2013

Dialog bosan laki bini

Keboringan. .  Kematu muntut naik keta.
Somi tetiba pandang istri.

Somi: Hang mcm.org kampong no
Istri: Tau x pa.

Dalam hati (kuanq ajaq la tu. Perli la tu.  Mmg la org kg pun.Nangisss)

Istri: Hidup merantau. X terurus la.
Somi: Ho..la kan.

Motip!!! :p

KL-Sg. Besar-Perlis-Kedah-Penang-Sg. Besar-Kelantan-Terengganu-Kuantan-KL.

Kesimpulan: Kami byk beraya atas jalan ja tahun ni.

Sekian! Ngeeee

2 comments:

eyndayusoff said...

Wow..sakan beraya :-D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Sue...klu lelama lam kete mmg sakit montot,cam tak selesa jer(^_^)

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "