Alhamdulillah

Alhamdulillah hari ni cukup 5 hari sue tak amik nasi..He..hee....yee..yee jer buat n3 mcm ni..cam ler join contest 99HTN tu...

Alhamdulliah..berjaya juga sue menangkis segala cobaan2 yang datang bagai mengada2 didepan mata selama 5 hari ni..(Huh!..jenuh jg tu)...Yo la...awal2 mola diet jer...kakak call ajak buat makan2....Buat juga ler ( tapi i still bleh bertahan...no nasi ya..) pastu dapat undangan jamuan makan malam dirumah kawan hb...layan jg la...amik skit2 jer..buat rasa ( tak mo kecikkan ati tuan umah..)..

Hope dapat berjaya teruskan diet ni sampai berjaya dapat berat target sue...Ok!..kepada teman2 yang masuk 99HTN..Good Luck ya..hari ni baru hari ke 5 ma...CHAIYOK!...




6 comments:

ieda said...

cayuk2 dik .. semoga berjaya ....

yang penting dik .. sihat sentiasa .. itu yg perlunya ...

Mia-Ina said...

i/allah pasti akak boleh..hehe..dah start workout gile2 ni kak..hehe

ibh said...

Thank's kak ieda...Ya..Apa yang penting..sihatttt kan kak...

ibh said...

Akak pun kena buang malas akak ni..kena wat workout gak...skang ni wat naik turun tangga jo...hee

adianiez AIDA said...

tahniah.
aida confirm tak tahan godaan NASI!

eynda said...

Chaiyokkk....alah bisa tegal biasa kan :-)

Blueberry Banana Greek Yogurt Pancake

Kemain panjang namanya..Benda sama saja..Pancake a.k.a lempeng comei gitu. hehehe. Idea dari pinterest gitu. Kalau dah bukak pinterest ...