Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Saturday, 7 November 2009

Mood kureng hari ni...kenapa ya?....



Salam...


Hari ni mood kureng skit...kenapa?....


Waaa...huuu...huuu..hari ni dah termakan nasi...Tension punya pasai la ni...Hu..huu....Tapi sue amik skit ja...(ayat nak sedapkan hati ler ni)....Tension....keja opis banyak..Isnin ni nak kena audit..Tu pasai tension tu.....





Tak per..sib baik cover balik wat workout..turun naik tangga...dengan harapan terbakar ler segala kalori2 yg dah masuk tadi...hak!..hak!...sib baik tak masuk contest 99HTN ..kalau tak naya...kena post..gambo apa yang 'dimentekedarah' tadi...he...heee.....











6 comments:

eynda said...

Kantoi hehe....nasib tak masuk contest kan :-)

cintaKusayangMu said...

qis xleh la xmkn nasi 1 hari..adeh..mau pengsan kang...cmne nk diet ni???uhuhuhuh

ibh said...

Hee..hee..tu la pasai..sib baik tak masuk contest....kalau tak haru kena post menu yg dimakan..ha..haa...

ibh said...

Qis tak pa..tak perlu ssh2 nak diet..layan 2 orng hero tu pun dah bleh kurus...hee..hee

Mia-Ina said...

nsb mia pun x join...naye je.,diet la mcm biasa...hehe...perut melayu kak sue..

ieda said...

hermm kenapa lak nieh .. ehhe x per dik .. kalau termakan nasi x matinyer .. janji kita tahu ukuran kesihatan kita ...

aper2 pun jgn tension2 tau , anggap ajer semua tuh demi rezeki yg halal ..

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "