Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (15) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (7) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (240) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (16) Menu Mudah (13) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (2) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (19) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (3) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (9) Wishlist (6)

MENEROBOS SEMPADAN DIRI

MENEROBOS SEMPADAN DIRI...Errrr..nice jer tajuknya...sebenarnya ni adalah salah satu hobi sue juga..membaca....
Sebenarnya buku ni dah lama dibeli..tapi baru ni nak membacanya...Ya lah..buku ni tersimpan dalam laci meja opis...hari ni kebetulan berkemas....jumpa buku ni....So..ambik peluang baca....
Sebab nipis jer....so sekejap jerlah ambik masa untuk menghabiskan membacanya....Bagus isinya...harganya pun murah jer....Macam-macam ada dinyatakan..
Apa yang menjadi penghalang kemajuan diri, petua2 untuk menerobos sempadan diri dan banyak lagilah.....Bacaannya santai jer...mudah difahami....
DETAIL

Tajuk : MENEROBOS SEMPADAN DIRI
Oleh : Dato' Dr. Hj. Mohd Fadzilah Kamsah bersama :
Hj. Muhammad Zakaria & Zizi Azlinda Mohd Yusof
Harga: RM 19.90





1 comment:

Mia-Ina said...

nice & best motivation from this book...lama dh mia beli..best...

dpt memuhasabahkan diri kte

Creamy butter chickens

Buat kali pertama mencuba buat menu ni. Selama ni tengok saja. Tak pernah nak rasa or nak buat. Tapi ada satu hari tu, hakak terambil s...