Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (230) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (12) Menu Mudah (8) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (16) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Saturday, 23 May 2009

MENEROBOS SEMPADAN DIRI

MENEROBOS SEMPADAN DIRI...Errrr..nice jer tajuknya...sebenarnya ni adalah salah satu hobi sue juga..membaca....
Sebenarnya buku ni dah lama dibeli..tapi baru ni nak membacanya...Ya lah..buku ni tersimpan dalam laci meja opis...hari ni kebetulan berkemas....jumpa buku ni....So..ambik peluang baca....
Sebab nipis jer....so sekejap jerlah ambik masa untuk menghabiskan membacanya....Bagus isinya...harganya pun murah jer....Macam-macam ada dinyatakan..
Apa yang menjadi penghalang kemajuan diri, petua2 untuk menerobos sempadan diri dan banyak lagilah.....Bacaannya santai jer...mudah difahami....
DETAIL

Tajuk : MENEROBOS SEMPADAN DIRI
Oleh : Dato' Dr. Hj. Mohd Fadzilah Kamsah bersama :
Hj. Muhammad Zakaria & Zizi Azlinda Mohd Yusof
Harga: RM 19.90





1 comment:

Mia-Ina said...

nice & best motivation from this book...lama dh mia beli..best...

dpt memuhasabahkan diri kte

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "