Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (15) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (6) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (236) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (14) Menu Mudah (10) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (17) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (2) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

MENEROBOS SEMPADAN DIRI

MENEROBOS SEMPADAN DIRI...Errrr..nice jer tajuknya...sebenarnya ni adalah salah satu hobi sue juga..membaca....
Sebenarnya buku ni dah lama dibeli..tapi baru ni nak membacanya...Ya lah..buku ni tersimpan dalam laci meja opis...hari ni kebetulan berkemas....jumpa buku ni....So..ambik peluang baca....
Sebab nipis jer....so sekejap jerlah ambik masa untuk menghabiskan membacanya....Bagus isinya...harganya pun murah jer....Macam-macam ada dinyatakan..
Apa yang menjadi penghalang kemajuan diri, petua2 untuk menerobos sempadan diri dan banyak lagilah.....Bacaannya santai jer...mudah difahami....
DETAIL

Tajuk : MENEROBOS SEMPADAN DIRI
Oleh : Dato' Dr. Hj. Mohd Fadzilah Kamsah bersama :
Hj. Muhammad Zakaria & Zizi Azlinda Mohd Yusof
Harga: RM 19.90





1 comment:

Mia-Ina said...

nice & best motivation from this book...lama dh mia beli..best...

dpt memuhasabahkan diri kte

Sup Tulang Jangan Pandang Belakang

Kali ni up lagi menu dah basi.Dah try lama dulu.Sesekali   nak juga try resepi google..Biasa tu buat sup ala campak-campak ikut hati ja. ...