Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (212) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (15) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Friday, 22 August, 2008

Sulaman

Aku rasa teruja jugalah nak mencuba menjahit sulaman riben...2 hari lepas ada pameran buku kat lobi utama hospital ni...Apa lagi, time ni la nak pegi menjengok kot-kot ada buku yang berkenan di hati. Memang banyak pun buku yang berkenan di hati...tapi pikir punya pikir..akhirnya beli jugalah buku tentang sulaman riben..Ni sebab syok tengok cheq sue punya sulaman riben la ni.....Heee..tak sabar rasanya nak beli alatannya pula....kat ner ye nak beli.?..Ala susah-susah beli jer lah dari cheq sue...tapi kena tunggu time gaji ler..

Ni ler buku Asas Sulaman Riben yang aku beli tu...

2 comments:

Anonymous said...

kalau nak piramid tu lagi terletak...pakai manik bulat.
cheq-sue

ibh said...

Thank's cheq sue....cheq akan guna manik bulat akan datang..

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "