Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (15) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (7) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (240) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (16) Menu Mudah (13) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (2) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (19) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (3) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (9) Wishlist (6)

Sulaman

Aku rasa teruja jugalah nak mencuba menjahit sulaman riben...2 hari lepas ada pameran buku kat lobi utama hospital ni...Apa lagi, time ni la nak pegi menjengok kot-kot ada buku yang berkenan di hati. Memang banyak pun buku yang berkenan di hati...tapi pikir punya pikir..akhirnya beli jugalah buku tentang sulaman riben..Ni sebab syok tengok cheq sue punya sulaman riben la ni.....Heee..tak sabar rasanya nak beli alatannya pula....kat ner ye nak beli.?..Ala susah-susah beli jer lah dari cheq sue...tapi kena tunggu time gaji ler..

Ni ler buku Asas Sulaman Riben yang aku beli tu...

2 comments:

Anonymous said...

kalau nak piramid tu lagi terletak...pakai manik bulat.
cheq-sue

ibh said...

Thank's cheq sue....cheq akan guna manik bulat akan datang..

Creamy butter chickens

Buat kali pertama mencuba buat menu ni. Selama ni tengok saja. Tak pernah nak rasa or nak buat. Tapi ada satu hari tu, hakak terambil s...