Hafizh...hafizh...

Sian member yg sorang ni...asyik merungut jer tak der partner....mana bleh tahan beb..member2 lain semua dah ada couple...siap dah ada yg kawen lg....Yang dia ni masih lg tercari2...hee..hee

Yang dia berkenan..semua dah berpunya.....sian ko yer Hafizh...Akak harap ko besabo jer la yer...Nasib ler ada akak ko sorang ni yang nak layan gak ko chat kan...hee...hee...Tak pe..akak doakan semoga ko jumpa gak la partner yang baik yer..Aminn...he..hee

Yang pasti hafizh kena ingat..Jodoh pertemuan tu semua ditangan Tuhan...ingat tu...

1 comment:

sweet said...

nak buat camner kak...yang nak kat dia, dia plak yg jual mahal
yang x nak tuu lerrr di kejar2nyer

Blueberry Banana Greek Yogurt Pancake

Kemain panjang namanya..Benda sama saja..Pancake a.k.a lempeng comei gitu. hehehe. Idea dari pinterest gitu. Kalau dah bukak pinterest ...