Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (15) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (7) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (240) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (16) Menu Mudah (13) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (2) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (19) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (3) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (9) Wishlist (6)

Hafizh...hafizh...

Sian member yg sorang ni...asyik merungut jer tak der partner....mana bleh tahan beb..member2 lain semua dah ada couple...siap dah ada yg kawen lg....Yang dia ni masih lg tercari2...hee..hee

Yang dia berkenan..semua dah berpunya.....sian ko yer Hafizh...Akak harap ko besabo jer la yer...Nasib ler ada akak ko sorang ni yang nak layan gak ko chat kan...hee...hee...Tak pe..akak doakan semoga ko jumpa gak la partner yang baik yer..Aminn...he..hee

Yang pasti hafizh kena ingat..Jodoh pertemuan tu semua ditangan Tuhan...ingat tu...

1 comment:

sweet said...

nak buat camner kak...yang nak kat dia, dia plak yg jual mahal
yang x nak tuu lerrr di kejar2nyer

Creamy butter chickens

Buat kali pertama mencuba buat menu ni. Selama ni tengok saja. Tak pernah nak rasa or nak buat. Tapi ada satu hari tu, hakak terambil s...