Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Thursday, 29 September 2011

Nak cita pasal Diet...Tak mo cita pasal raya yg dah lepas...Heeee

ASSALAMUALAIKUM.

Haiii sume...Lama tak hapdet blog...Tak rajin betul nak menaip...blogwalking pun dah jarang la ni....
Progres diet lepas raya...Diet ke Laut....Kikikikki..But, syukur Alhamdulillah..tiada peningkatan berlaku..Berat statik ja...Tapi tu bukan tanda yg baik sangat pun...Kena bertindak bagi memastikan target sue untuk tahun ni tercapai...

Start bulan Oktober kena kerja keras balik..Diet betul-betul...Cukup-cukup la bagi peluang makan sedap dalam bulan Syawal ni....Kena cepat-cepat la sedo diri... Nanti rajin sue update menu-menu yang sue ambik masa diet ya...Insyaalah..kalo rajin ler..kikikiii

3 comments:

cheqna said...

nak diet jugak.......

POSH76 said...

me too back to diet routine

Cik Ina Do Do Cheng said...

cik ina doakan hajat ko nak berdiet dan mencapai berat idaman tu termakbul. sama-samalh kita berdiet ye.jangan lupa tepek menu diet tu.

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "