Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Thursday, 1 September 2011

Mood Raya dah mari..

ASSALAMUALAIKUM...
Syukur Alhamdulillah..tu saja yang dapat sue ucapkan la ni..Ya.. hari ni kita dah sampai ke 22 Ramadhan...Tinggal berapa hari saja lagi nak meninggalkan Ramadhan..Sedih juga sebenarnya nak meninggalkan bulan ni. Sob..sob...

Ok..minggu ni kompem semua orang yang duk keja tu..dah mood lemau-lemau gitu..Maklum la..hati masing-masing dah ingat kampung.. Sama la dengan orang yang  menulis ni pun...Mood raya dah mula mari...Kalau tak kerana fikir tanggungjawab..mau sue dah hu ha hu ha dah..tak kose nak buat keja..kikikikiiii....Tak senonoh betui kan..

Ok..dikesempatan ni sue nak Mohon Ampun dan Maaf kepada semua..mana la tau kalau-kalau sepanjang perkenalan kita di alam maya ni..ada yang terasa hati ka...And...sue nak wish SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI buat u all semua.
So..sudi-sudikanlah ambik dan gantung kad dari sue ni kat rumah korang ya...



*N3 ni akan sentiasa berada di tangga teratas sehingga 1 Syawal ya..(^_^).






    

3 comments:

cheqna said...

selamat hari raya
maaf zahir dan batin =)

ika said...

hye sue...:) slmt hari raya jugak...^^,

HomeKreation said...

Salam Sue. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin ya. TQ kasi kad, datang nak amik nanti kita gantung ya.

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "