Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (212) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (15) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Friday, 26 March, 2010

Waaa..tensionnya...

Waaaaa...di saat ini..Jam dah menunjukkan ke angka 7.30...Waaaaaa...masih di opis lagi...
Macam mana nih...Solat ni kena doa lebih la nampaknya..Hope Allah tunjukkan jalan...


Sue : Salam, abg kat mana?..Kul bapa kita nak balik nih..

Abg : Wkslm..Abg still kat opis lagi...Yang!..kunci hilang la..Abg tengah carik la ni..

Sue : Hah!..cam ner bleh hilang lak...Abg ingat la mana abg pg tadi..

Abg : Ntah la..abg nak pg carik la ni....Tak der..balik naik teksi la kita...

Sue : Abg try la carik lg...

Hadoii la...cam tu ler serba sedikit dialognya pada jam 6.15 petang tadi..Waaaa.....nak balik macam mana nih....Bikin tension ja jadinya....



UPDATE 07:50 PM..

Tadi masa nak pg solat maghrib, dapat msg dari hubby...Kunci dah jumpa...Waaa..girang jer...
Tapi sampai sekarang ni..sue masih lagi di opis...waaa....hubby kena on call la plak....baru dapat arahan dari bos...Ntah pukul bapa la balik agaknya....Kalau dulu..balik lambat nih..no hal bg sue..Tapi sekarang ni..macam dah tak larat nak stay lama2 kat opis....



1 comment:

Mia-Ina said...

kata-kata akhir akak ni mengingatkan mia ms mia selalu tunggu ayah ms nk balik dr sek jam 1.30petang di sek men dulu...smpai ke ptg jenguh menunggu...kdg2 dh x larat...

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "