Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (212) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (15) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Saturday, 27 March, 2010

N3 pagi nih!...

Salam ...

Pagi ni sue sarapan just amik rxlite segelas jer...So far sampai sekarang ni kul 12.50, perut masih rasa kenyang lagi...








Kalau ikutkan sue..memang malas nak masak dah..Tapi tu lah...kena juga masak sebab ada lagi perut2 yang perlu diisi dalam rumah ni..heeee..hee...


Godek punya godek peti sejuk...ada sotong, udang, sikit ikan kisi dan kaki ayam jer..So, menu tengahari ni adalah sup kaki ayam, sambal sotong dan ikan goreng...Haaa..ko..hambek....maleh2 pun..3 jenis lauk gak tu....so piki sendirik la..sue ni jenih yg maleh tahap apa..wakakakakka




Ok!..layan gambo sambal sotong ja lah ya....kamera tak elok..so, tak dak mood nak amik gambo lebih2..nak amik gambo nih pun..dekat 20 keping snap...ni jer lah yg terbaik daripada 20 tu....Ntah apa la kena dengan kamera tu....Tukar baru kang..baru padan muka( padan muka sapa?..padan muka aku la kan..sbb habis duit..wahahahaha)


1 comment:

Mia-Ina said...

ni bukan kes malas...kes rajin msk ni kak..:-)

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "