Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Sunday, 13 September 2009

Waaa...macam mana bleh terjebak ni

Sue pun tak tau macam mana bleh terjebak plak nak menjadi seorang peladang yang berjaya...but..sekarang ni tak banyak hasil tanaman yang ditanam...Tapi..mak aiiii....hajabnyer nak menunggu hasil tuaian....Nak beli benih plak..duit tak cukup...Wakh!..kah!..kah!..cam suspen jer kan!..




Haaa...ni lah dian ladang ku.....




Barn Buddy on Facebook...patut ler tengok ramai sgt yg dk cita pasai game ni...syok gak upanya...Tapi tu lah..kena banyak bersabo....Huuuu.....tak sabo nak tunggu menuai ni..lagi sejam lebih bleh kutip hasil lobak ni...Hak!..hak!..jangan penin yer.....Cam tak masuk akai jer....Sue..sue....


Daaaaaaa............



1 comment:

ieda said...

hehehe hermmm dah terjebak dahhhh heheheh
dik ... geng2 opis akak punn tgh syok giler duk main mendakalah nieh .. ermm x best lalu .. heheh bagi akak lahhhh b

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "