Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (15) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (6) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (236) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (14) Menu Mudah (10) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (17) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (2) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Waaa...macam mana bleh terjebak ni

Sue pun tak tau macam mana bleh terjebak plak nak menjadi seorang peladang yang berjaya...but..sekarang ni tak banyak hasil tanaman yang ditanam...Tapi..mak aiiii....hajabnyer nak menunggu hasil tuaian....Nak beli benih plak..duit tak cukup...Wakh!..kah!..kah!..cam suspen jer kan!..




Haaa...ni lah dian ladang ku.....




Barn Buddy on Facebook...patut ler tengok ramai sgt yg dk cita pasai game ni...syok gak upanya...Tapi tu lah..kena banyak bersabo....Huuuu.....tak sabo nak tunggu menuai ni..lagi sejam lebih bleh kutip hasil lobak ni...Hak!..hak!..jangan penin yer.....Cam tak masuk akai jer....Sue..sue....


Daaaaaaa............



1 comment:

ieda said...

hehehe hermmm dah terjebak dahhhh heheheh
dik ... geng2 opis akak punn tgh syok giler duk main mendakalah nieh .. ermm x best lalu .. heheh bagi akak lahhhh b

Sup Tulang Jangan Pandang Belakang

Kali ni up lagi menu dah basi.Dah try lama dulu.Sesekali   nak juga try resepi google..Biasa tu buat sup ala campak-campak ikut hati ja. ...