Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (15) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (7) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (240) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (16) Menu Mudah (13) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (2) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (19) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (3) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (9) Wishlist (6)

Tercabar aku

Bila tengok nasi lemak kopi O pagi..mek kelate yg mengacara ari ni. Hai mek..mek..teruja sungguh bila tengok minah ni....Makin selim melim body dia....Ya la sapa tak kenal mek ni..Dulu body dia beso....tapi skang ni slim sungguh....Aku dah try dah nak ikut cara Mek ni berdiet...tapi tu lah....tak sabo...kadang-kadang kantoi gak....Tu lah..orang kata kalau nak diet ni..kita kena la disiplin...dan paling penting kena tahan godaan dan nafsu....hee..hee..nafsu makan ler....Bila la aku nak dapat balik body macam dulu.....

Tak per..aku berazam...sebelum raya ni aku kena kuruskan badan...hee..hee...ya la tu sue..Saper tak nak bergaya beb..ngan baju raya lagi...hee..hee...Ok chayok!...chayok!...

No comments:

Creamy butter chickens

Buat kali pertama mencuba buat menu ni. Selama ni tengok saja. Tak pernah nak rasa or nak buat. Tapi ada satu hari tu, hakak terambil s...