Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (230) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (12) Menu Mudah (8) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (16) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Sunday, 27 July 2008

Tercabar aku

Bila tengok nasi lemak kopi O pagi..mek kelate yg mengacara ari ni. Hai mek..mek..teruja sungguh bila tengok minah ni....Makin selim melim body dia....Ya la sapa tak kenal mek ni..Dulu body dia beso....tapi skang ni slim sungguh....Aku dah try dah nak ikut cara Mek ni berdiet...tapi tu lah....tak sabo...kadang-kadang kantoi gak....Tu lah..orang kata kalau nak diet ni..kita kena la disiplin...dan paling penting kena tahan godaan dan nafsu....hee..hee..nafsu makan ler....Bila la aku nak dapat balik body macam dulu.....

Tak per..aku berazam...sebelum raya ni aku kena kuruskan badan...hee..hee...ya la tu sue..Saper tak nak bergaya beb..ngan baju raya lagi...hee..hee...Ok chayok!...chayok!...

No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "