Cuti di Perlis

Hari ni hari ke 3 aku kat Perlis ni....Cuaca nya...mak aiii...hangat sangat...rasa macam ikan kena panggang.....Bila dah macam ni..badan mula la rasa macam nak demam......Nak jalan-jalan pun tak larat....panasnya menyengat....Malam pun aku rasa panas gak.....mana tak nya..dah la cuaca memang panas, pastu semalam aku tibai lak makan durian...banyak pulak tu.....huhhh..makin menjadi- jadi la panas nya...hik!..hik!...Hari ni ingat nak pi Padang Besar...tengok apa yang patut....tapi petang kot..pagi ni tak sanggup..awal-awal lagi cuaca dah panas....jangan buat naya la....

Panasss tu....

Comments