Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Friday, 18 January 2008

Sepi itu indah

Korang penah dengar tak pepatah yang mengatakan ' Sepi itu indah' ?..Emmmmm....susah nak ditafsirkan tuuuu....Tapi memang betul pun pepatah tu....bagi orang yang suka kan pada keadaan yang damai..sepi itu memang indah bagi mereka...Dan....bagi aku sendiri pun..kadang-kadang sepi itu memang indah...Time tu la kita akan ingat kembali segala kenangan2 yang manis....dan memikirkan perkara2 yang indah dan baik2 belaka...Tapi tak dinafikan juga...kadang2 sepi itu ..begitu memeritkan dan menyesakkan bagi sesetengah orang....Dan ada juga sesetengah orang yang memang tak suka pada keadaan yang sepi...

Actually sebenarnya..pelbagai tafsiran yang boleh dibuat mengenai pepatah tu....Ialah..lain orang lain la citarasanya.....dan dah tentu berbeza pendapatnya....

Kenapa aku kata sepi itu indah?....sebab aku ni jenis yang memang berjiwa lain skit...hee..hee.....kadang kala aku ni suka bersendiri....dan kalau boleh berada di kawasan yang damai...berseorangan memang seronok....Time tu aku akan rasakan satu perasaan yang boleh memotivasikan jiwa aku...terutama sekali kalau time tu jiwa aku tak tenang....
Tapi tu lah!...terpulang pada individu tu lah nak mentafsirkannyer...lain orang lain pendapat...rambut samer hitam..tapi hati lain2...yer ker?...hee...hee

No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "