Sepi itu indah

Korang penah dengar tak pepatah yang mengatakan ' Sepi itu indah' ?..Emmmmm....susah nak ditafsirkan tuuuu....Tapi memang betul pun pepatah tu....bagi orang yang suka kan pada keadaan yang damai..sepi itu memang indah bagi mereka...Dan....bagi aku sendiri pun..kadang-kadang sepi itu memang indah...Time tu la kita akan ingat kembali segala kenangan2 yang manis....dan memikirkan perkara2 yang indah dan baik2 belaka...Tapi tak dinafikan juga...kadang2 sepi itu ..begitu memeritkan dan menyesakkan bagi sesetengah orang....Dan ada juga sesetengah orang yang memang tak suka pada keadaan yang sepi...

Actually sebenarnya..pelbagai tafsiran yang boleh dibuat mengenai pepatah tu....Ialah..lain orang lain la citarasanya.....dan dah tentu berbeza pendapatnya....

Kenapa aku kata sepi itu indah?....sebab aku ni jenis yang memang berjiwa lain skit...hee..hee.....kadang kala aku ni suka bersendiri....dan kalau boleh berada di kawasan yang damai...berseorangan memang seronok....Time tu aku akan rasakan satu perasaan yang boleh memotivasikan jiwa aku...terutama sekali kalau time tu jiwa aku tak tenang....
Tapi tu lah!...terpulang pada individu tu lah nak mentafsirkannyer...lain orang lain pendapat...rambut samer hitam..tapi hati lain2...yer ker?...hee...hee

Comments