Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (16) Blogger (16) Bubur (5) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (29) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (30) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (5) Kuih Muih (4) Lauk (8) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (6) Masak2 (250) Masalah (3) Me (90) Mee (3) Memories (17) Menu Diet (16) Menu Mudah (18) Minuman (10) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (2) Raya (2) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (20) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (3) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Udang (1) Video (17) Wish (10) Wishlist (6)

Huh!

Assalamualikum...lama betul dah aku tak menulis apa2 dalam blog ni...Semenjak berada di department baru ni...aku memang sibuk skit..lagipun masih dalam proses nak memahami kerja2 kat sini....Dan lagi satu kat sini aku terbatas sikit nak menggunakan internet...so memang tak sempat nak bukak blog...
Actually, susah sebenarnya nak aku gambarkan pe perasaan aku skang ni....Tapi semenjak aku berada di tempat baru ni....aku rasakan banyak sangat perubahan yang perlu aku lalui...
Sekarang ni....ujung minggu begitu membosankan aku...mana taknya kalau dulu..agak2 boring aku tentu berada di pejabat....Terasa dunia aku luas skit....Dekat sini...ntah la....
Ntah!..kadang2 aku tak paham la naper ngan aku ni...sepatutnya aku gembira dengan apa yang berlaku sekarang ni....Tapi sebaliknya lain plak yang aku rasa....Kadang2..sampai satu tahap..aku rasa cam nak berhenti jer...Tapi aku tabahkan jugalah hati aku ni...tuk menerima yang ini adalah suratan hidup aku....Tapi aku akur..yang memang jiwa aku ni memang macam ni...aku ni jenis orang yang setia pada yang satu...Ialah..aku ingat dulu...aku akan terus kekal di tempat yang sama sampai bila2...tapi, nak wat camner....terima jer lah..walau hati sedih.
Tapi..mungkin sebab aku masih belum biasa dengan keadaan sekarang ni kot...tapi yang pastinya..aku memang tak bleh lupakan kawan2 lama di tempat lamer....Ialah...tempat jatuh lagi dikenang kan....

No comments:

UDANG GALAH MASAK DIRAJA

Kebetulan big boss beli udang yang segar dan saiznya agak besar. Terus teringat resepi udang diraja ni yang dah lama save dalam instagra...