Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Monday, 28 January 2008

Huuhhh..terasa lambat sangat waktu hari ni...hari ni aku rasa tak sedap badan..macam nak demam jer..badan lak sakit2...rasa cam nak patah jer..Sebenarnya dah 2 hari aku rasa cam nak nak demam...Memang rasa tak larat sangat..rasa cam nak buka jer puasa..tapi pikir2 sayang la plak...lagi pun..hari ni aku puasa tuk suami aku...dia pg amik exame ptk..yang hari tu nyer exame..satu paper tak memuaskan..Harap2..lulus la naknyer.
Alasan lain juga kenaper aku kuatkan juga diri aku nak keja sebab minggu depan aku cuti so...nak tak nak..aku kena settlekan semua keja aku minggu ni jugak...Sampaikan rehat pun aku keja...And hari ni untuk pertama kalinya aku terpaksa menyelesaikan masalah pelanggan...fuh!..jenuh juga la aku nak mengeksplain kannyer...berpeluh juga la dibuatnyer..maklum la..ni first time..aku mana mahir sangat lagi...
Tapi tu lah..akhirnya..9 jam bekerja tu berlalu juga...la ni aku tengah tunggu cik abg sayang aku plak...kul bapa la dia nak balik ni..aku dah tak larat nak bertahan ni...rasa cam nak tumbang jer..

No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "