Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (15) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (7) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (240) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (16) Menu Mudah (13) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (2) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (19) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (3) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (9) Wishlist (6)
Huuhhh..terasa lambat sangat waktu hari ni...hari ni aku rasa tak sedap badan..macam nak demam jer..badan lak sakit2...rasa cam nak patah jer..Sebenarnya dah 2 hari aku rasa cam nak nak demam...Memang rasa tak larat sangat..rasa cam nak buka jer puasa..tapi pikir2 sayang la plak...lagi pun..hari ni aku puasa tuk suami aku...dia pg amik exame ptk..yang hari tu nyer exame..satu paper tak memuaskan..Harap2..lulus la naknyer.
Alasan lain juga kenaper aku kuatkan juga diri aku nak keja sebab minggu depan aku cuti so...nak tak nak..aku kena settlekan semua keja aku minggu ni jugak...Sampaikan rehat pun aku keja...And hari ni untuk pertama kalinya aku terpaksa menyelesaikan masalah pelanggan...fuh!..jenuh juga la aku nak mengeksplain kannyer...berpeluh juga la dibuatnyer..maklum la..ni first time..aku mana mahir sangat lagi...
Tapi tu lah..akhirnya..9 jam bekerja tu berlalu juga...la ni aku tengah tunggu cik abg sayang aku plak...kul bapa la dia nak balik ni..aku dah tak larat nak bertahan ni...rasa cam nak tumbang jer..

No comments:

Creamy butter chickens

Buat kali pertama mencuba buat menu ni. Selama ni tengok saja. Tak pernah nak rasa or nak buat. Tapi ada satu hari tu, hakak terambil s...