Baik punya Pakej

Cittt!!!!..apa punya ke haii la ni...Benda macam i pun bleh ada pakej jugak ya...Hai! menakutkan betul lah..Dunia betul2 dah diakhir zaman agaknya...

Boleh plak ada pakej pelancongan sambil bertukar-tukar suami dan isteri...Ooooo..dah tak dak idea lain ka...Pas tu..dah tak da aktiviti lain ka nak buat ujung minggu....

____________________________________________________________________
JOHOR BAHRU: Pakej pelancongan sambil bertukar-tukar suami dan isteri. Begitu aktiviti seks bebas hujung minggu dikenali sebagai ‘swinger’ anjuran segelintir pelancong dari negara jiran yang kini cuba menjerat pasangan di bandar raya ini untuk menyertainya.

Pelancong terbabit yang dinaungi lebih 10 kelab maksiat di negara itu serta kelab antarabangsa cuba mempengaruhi pasangan suami isteri berpendapatan sederhana di bandar raya ini dengan apa yang dianggap gaya hidup moden itu, kononnya boleh meningkatkan keseronokan masing-masing. Malah, pelancong terbabit sanggup mengumpan ganjaran tertentu termasuk membiayai percutian selain menyediakan kemewahan jika pasangan suami isteri tempatan sanggup memenuhi permintaan mereka.



Lanjut..meh baca SINI ya....





Comments

ieda said…
ini pakej org gilo dikkk ... adehhh mcm2 hal lah huhuhu
minta dijauhkan dari kitakann :)
eynda said…
Diaorg cuba nak mempengaruhi orang Malaysia ni...yg penting iman di dada...insyaallah perkara2 macam ni boleh kita elakkan...
Mia-Ina said…
mcm2x kes la dunia lani
miss sue said…
ape ke sengal pakej mcm tu
ma'chiks said…
masyaAllah, parasit dunia depa2 ni..