Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (4) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (228) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (10) Menu Mudah (8) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (2) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (17) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (13) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Friday, 16 January 2009

Ketagih

Eeerrrmmm...skang ni sue dah macam ketagih lak..sehari kalau tak jengok blog kengkawan tak sah...ialah..macam orang ketagih rokok tu la....Paling tidak pun...kalau sibuk sangat..sebelum tido mesti bukak tenet..jenguk kawan2...He..hee..betul la orang kata...skang ni purata...golongan surirumah ramai yang dah menjadi penagih internet yang tegar...Betul la tu..tapi sue bukan surirumah....Hik!..hik!.... Pape pun..ni antara blog yang paling tip top yang hari2 mesti sue jenguk....
dan banyak lagi lah....pada yg lain tu...bukan sue tak dtg jenguk...cuma tak tertulis kat sini jer... Sue banyak belajar melalui you all semua...Thank's banyak2 atas ilmu yang dikongsi dalam n3 kawan2 semua.....

No comments:

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "