Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (15) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (7) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (240) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (16) Menu Mudah (13) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (2) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (19) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (3) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (9) Wishlist (6)

Salam Aidiladha

Salam aidiladha....raya ni sue tak amik cuti pun...balik kampung malam sabtu..n..balik KL malam selasa..soknya dah keja...EErr..cam boring jer kan...
Tahun ni kat kampung..raya pertama wat korban..tapi simple jer..tak wat kenduri pun..cuma sembelih lembu n agih2kan pd orang kampung...Tapi sib baik tak buat kenduri..sebab kebetulan sehari sebelum raya...adik lak bersalin...Mak kena pg Kl tgk adik...adik beradik yg lain tak balik..so tinggalla sue n.. 2 org kakak lg yg pulun buat persediaan untuk raya n sekaligus untuk bagi makan masa korban esoknya...Uihh!..memang terasa betul..bila mak tak der...Tapi nasib baik la..mak tak jd stay kat umah adik...so kira dia pg KL balik hari ja la...

Adik lak selamat melahirkan seorang bayi perempuan...comei sgt...tu pun dapat tgk gambo dalam hp jer..blum pun dapat jumpa lg...So..kira sempat la buat kekah tuk baby baru tu skali...Putri auni batrisya..(..rasanya la..kalau tak silap..he..hee).....

1 comment:

Ada Ayrissa said...

congratulation to adik sue...
sedapnya nama bb... :)

Creamy butter chickens

Buat kali pertama mencuba buat menu ni. Selama ni tengok saja. Tak pernah nak rasa or nak buat. Tapi ada satu hari tu, hakak terambil s...