Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (15) Blogger (16) Bubur (4) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (2) Lauk (6) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (5) Masak2 (237) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (14) Menu Mudah (10) Minuman (9) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (2) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (18) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (3) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (9) Wishlist (6)

Euro 2008

Sorakan emosi....Huh!...demam bola dah kembali....Hubby aku cam biasa la..dia pun start la demam...demam bola...Tu aku kena akur la..dah memang dia gila bola....Skang ni Jermany lwn poland....Hubby aku baru jer kuar..pg kedai mamak..Tengok bola kat sana sonok skit katanya....maklum la..sorakanya tentu la lagi gamat...Kalau tengok kat umah dah tentu dia tak dapat tgk sampai abihnyer...ngantuk..sbb tak der kawan nak bersorak....Aku bukan tak minat bola ni...tapi tak tahan mata..nak stay sampai pagi...esok nak keja...Tapi malam ni..mata lak tak nak lelap...sambil2 update blog sambil2 tengok gak la bola....

No comments:

Salam Aidilfitri 1439H

ASSALAMUALAIKUM. Rasanya belum terlambat nak  buat ucapan kan.  Dengan rasa rendah hati hakak ucapkan  SELAMAT HARI RAYA A...