Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (16) Blogger (16) Bubur (5) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (29) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (30) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (5) Kuih Muih (4) Lauk (8) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (6) Masak2 (250) Masalah (3) Me (90) Mee (3) Memories (17) Menu Diet (16) Menu Mudah (18) Minuman (10) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (2) Raya (2) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (20) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (3) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Udang (1) Video (17) Wish (10) Wishlist (6)

Malangnya nasib kerana hati...

Ya Allah apalah malangnyer nasib hari ni....tetiba plak laptop ni jadi bengong....mula2 dia 'hang' jer pastu terus padam terus tak leh bukak...Mampus aku...dah la laptop ni laptop adik aku....kira baru lagi lak tu.....Nasib baik la setelah aku tengok..warranty nyer masih lagi ada....Kena pergi hantar servis center la nampaknyer....Dah la..aku nyer masih lagi kat kedai...bikin susah ni......eemmm...ntah bila la orang kedai tu nak tel aku...Agaknyer laptop aku tu belum direpair pun agaknyer...diperam jer kot....dah lama gak la aku hantar tuk repair...tak sempat jer nak follow up.....Nampaknyer balik hari ni kena gak la pergi jenguk sat kedai tu..tanya kabor laptop aku tu.....
Camno aku nak wat keja ni...Tu lah!..aku dah banyak kali suruh suami aku beli desktop jer..senang skit...tapi dia tak mau....Aku tak kira..tahun depan aku tetap jer...aku nak beli gak satu desktop...senang skit....
Emmmm...nasib...nasib.....Haiiii...harap2 tak der paper la nak nyer jadi kat laptop ni.....

No comments:

UDANG GALAH MASAK DIRAJA

Kebetulan big boss beli udang yang segar dan saiznya agak besar. Terus teringat resepi udang diraja ni yang dah lama save dalam instagra...