Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (16) Blogger (16) Bubur (5) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (29) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (30) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (5) Kuih Muih (4) Lauk (8) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (6) Masak2 (250) Masalah (3) Me (90) Mee (3) Memories (17) Menu Diet (16) Menu Mudah (18) Minuman (10) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (2) Raya (2) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (20) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (3) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Udang (1) Video (17) Wish (10) Wishlist (6)

Kenangan dolu..dolu..


Korang penah tak baca majalah ujang....Dolu..dolu..aku cukup suka baca majalah ni....part yg paling aku suka tentunya.."..Aku Hidup Dalam Blues"..dan "Blues Untuk Aku"...Layan blues siot..jangan tak caya...



Lepas tu zaman dah berubah..aku layan novel lak...kebanyakkanyer novel keluaran karangkraf la...

Ada satu novel tu..yang aku baca sampai berulang-ulang kali...layan sangat..tajuk novel tu..'DONIA'.....Tapi novel ni aku pinjam jer..tak beli pun..

Penah dulu..terlampau syok sgt pada hobi membaca novel ni....aku kira giler jg la..tak bleh langsung singgah kat MPH or POPULAR..mesti sangkut nyerlah...paling banyak pun mesti sangkut 2 buah novel.....


Dan sekarang ni...aku start balik layan novel...Skang ni aku tengah layan balik novel ' Selamat Tinggal Sayang' oleh Ma Lee Chuswan...masuk ni dah 3 kali aku baca....

Tapi tulah..nak wat camne kan...dah mmg hobi aku membaca...skang ni walaupun aku dah tak membeli lagi novel..tapi tiap2 bln aku mmg akan membeli beberapa majalah yang mmg aku tak pernah terlepas membacanya...


Tapi ok la...membaca tu kan satu budaya yang baik...


No comments:

UDANG GALAH MASAK DIRAJA

Kebetulan big boss beli udang yang segar dan saiznya agak besar. Terus teringat resepi udang diraja ni yang dah lama save dalam instagra...