Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (16) Blogger (16) Bubur (5) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (29) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (30) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (5) Kuih Muih (4) Lauk (8) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (6) Masak2 (250) Masalah (3) Me (90) Mee (3) Memories (17) Menu Diet (16) Menu Mudah (18) Minuman (10) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (2) Raya (2) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (20) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (3) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Udang (1) Video (17) Wish (10) Wishlist (6)

First day puasa


Hari ni first day puasa...lapar tu tak la..tp mengantuknyer..mak aiii tak tahu nak kata..kejap2 asyik menguap jer..kira sangap la sepanjang hari ni...
Tapi alhamdulillah la...puasa hari ni aku langsung tak rasa lapar...walaupun pg tadi aku cuma bersahur makan separuh jer roti kaya suami aku....tapi maybe sebab aku amik Red Guara Cafe kot..yg buat aku boleh bertahan sampai petang ni....Haa..cita pasal Red Guara Cafe ni....mai sini aku nak cita...kopi ni bukan calang2 kopi..byk khasiatnyer...salah satunyer dia leh buat kita kenyang la...aku dah lama minum kopi ni...dan mmg ok sgt la....
Bulan ni aku senang skit la...sebab suami aku kata dia nak diet, tak nak makan nasi...so...senang ler keja aku...semalam dia dah siap2 beli roti ngan kaya...dia kata..senang nanti sahur makan roti cicah air kopi jer...hak..hakk..kelako gak aku dengornyer...buka puasa pun sama..tak nak mkn nasi..aku setuju saja lah..mmg tu yg aku suka pun..hee..hee...
Key la kawan2..SELAMAT BERBUKA PUASA LA YEK!..jgn gelojoh ye..hee..hee

No comments:

UDANG GALAH MASAK DIRAJA

Kebetulan big boss beli udang yang segar dan saiznya agak besar. Terus teringat resepi udang diraja ni yang dah lama save dalam instagra...