Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Wednesday, 10 December 2008

Salam Aidiladha

Salam aidiladha....raya ni sue tak amik cuti pun...balik kampung malam sabtu..n..balik KL malam selasa..soknya dah keja...EErr..cam boring jer kan...
Tahun ni kat kampung..raya pertama wat korban..tapi simple jer..tak wat kenduri pun..cuma sembelih lembu n agih2kan pd orang kampung...Tapi sib baik tak buat kenduri..sebab kebetulan sehari sebelum raya...adik lak bersalin...Mak kena pg Kl tgk adik...adik beradik yg lain tak balik..so tinggalla sue n.. 2 org kakak lg yg pulun buat persediaan untuk raya n sekaligus untuk bagi makan masa korban esoknya...Uihh!..memang terasa betul..bila mak tak der...Tapi nasib baik la..mak tak jd stay kat umah adik...so kira dia pg KL balik hari ja la...

Adik lak selamat melahirkan seorang bayi perempuan...comei sgt...tu pun dapat tgk gambo dalam hp jer..blum pun dapat jumpa lg...So..kira sempat la buat kekah tuk baby baru tu skali...Putri auni batrisya..(..rasanya la..kalau tak silap..he..hee).....

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "