Labels

Anniversary (1) Award (1) Birthday (1) Biskut (14) Blogger (16) Bubur (2) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Diet (28) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (28) Kerabu (2) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (1) Lauk (3) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (1) Masak2 (214) Masalah (3) Me (90) Mee (2) Memories (17) Menu Diet (5) Menu Mudah (3) Minuman (8) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (1) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (16) Puisi (9) Ramadhan (1) Raya (1) Roti (6) Salad (3) Santai (1) Sarapan (8) Senam (9) Shopping (1) Sup (1) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Tips (7) Tutorial (1) Video (17) Wish (8) Wishlist (6)

Sunday, 30 November 2008

Boringggnyaaaa....


UUU...cam boring sgt minggu ni...pejam celik, pejam celik..tup..tup dah ujung bulan....Cepat tul masa berlalu...

Saturday, 22 November 2008

Sempurna...:-))

Kau begitu sempurna
Dimataku kau begitu indah
kau membuat diriku akan slalu memujamu

Disetiap langkahku
Kukan slalu memikirkan dirimu
Tak bisa kubayangkan hidupku tanpa cintamu

Janganlah kau tinggalkan diriku
Takkan mampu menghadapi semua
Hanya bersamamu ku akan bisa

Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adalah hidupku
Lengkapi diriku
Oh sayangku, kau begitu
Sempurna.. Sempurna..

Kau genggam tanganku
Saat diriku lemah dan terjatuh
Kau bisikkan kata dan hapus semua sesalku

Thursday, 20 November 2008


Thursday, 13 November 2008

:-)

Haa..haa..ni sesaja jer..dah tak der menda nak uploard...beberapa picture masa pergi BTN ari tu...

Sempat lagi bergambar depan bilik sebelum mula aktiviti riadah n berkawat..hee..heee...
Ha..haa..kelako la...cam budak sekolah la plak...


Saturday, 8 November 2008

Trip to Endau Rompin

24 hb hingga 27 hb hari tu...follow abg. Satu unit pergi bercuti ke Endau Rompin....Duduk dekat chalet Pantai Penyabong...Punyalah jauh....Sempat la uplord gambar2 masa disana. Tapi tak banyak pun...sebab tak guna kamera sendiri..Tu pun amik dari kawan opis abg....
Resort tempat tinggal selama 4 hari 3 malam..view nya laut terbentang luas....

Baru sampai..nak tunggu kunci Terpaksa la si isteri yang chuby2 ni meniti jeti ke tengah laut mencari para suami yang pergi memancing

Popular Posts

Sila tinggalkan jejak korang ya..Nanti senang sue nak berkunjung.

Renungan


Barangsiapa yang melihat perbuatan mungkar, hendaklah ubah dengan tangan. Kalau tidak kuasa (dengan tangan), ubahlah dengan lidah. Dan kalau tak kuasa (dengan lidah), maka ubahlah dengan hati. Dan (dengan hati ini) adalah yang selemah-lemahnya iman. "